Garance Spokojenosti 30 dní
Umožňujeme vrácení zboží ve lhůtě 30 dní zdarma přes podací místa Zásilkovny či PPL Parcel shopu. Pokud vám vrácení přes pobočku Zásilkovny či PPL Parcel shopu nevyhovuje, můžete ho poslat i poštou nebo jiným kurýrem (na vaše náklady) na naši adresu: Tutti Froté s.r.o., Jižní 586, 28144 Zásmuky
Jak funguje vrácení zdarma?
- Neprané a nepoužité zboží zabalte a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy zašlete na email info@ofrote.cz.
- Na Váš email následně pošleme podací kód nebo štítek pro vytištění.
- Na balík napište čitelně číslo objednávky.
- Pokud vracíte jen část zboží z objednávky, vyznačte na formuláři, které položky to jsou.
PPL Parcel Shop:
balík a etiketu odneste do nejbližšího PPL Parcel shopu. Podacích míst je více než 6000 po celé ČR a SR a jejich seznam a adresy naleznete zde na mapě výdejních míst PPL Doručení PPL na náš sklad trvá 2 pracovní dny.
PPL vratky vyřizujeme přednostně
Zásilkovna:
balík odneste na nejbližší podací místo Zásilkovny. Podacích míst je více než 3000 po celé ČR a SR a jejich seznam a adresy naleznete zde https://www.zasilkovna.cz/pobocky Po nahlášení kódu, který Vám zašleme emailem, si na Zásilkovně automaticky vygenerují štítek s naší adresou a na balík ho nalepí. Doručení Zásilkovnou na náš sklad může trvat až 5 pracovních dní.
Veškeré informace, které od vás potřebujeme, jsou součástí formuláře. Peníze Vám vrátíme zpět na platební kartu, pokud jste jí objednávku hradili, případně na bankovní účet uvedený na formuláři o odstoupení od smlouvy. V případě, že si přejete vrátit platbu na b.ú., prosíme, zašlete číslo bankovního účtu i emailem. Peníze vrátíme co nejrychleji, maximálně však do 14 dní.
V případě nejasností nás kontaktujte na e-mailu: info@ofrote.cz nebo tel: 777 559 426
Odstoupeni od smlouvy Tutti Frote 1.1.23
Reklamacni form Tutti Frote 1.1.23